11 Ağustos 2013

Irkçılıktan dolayı 6 ay ceza alan Rıza Kayaalp'ten açıklama : 'Zenci tanıdıklatım var ayrıyeten muzdan tiskinirim.'

Spordan sorumlu bakanın Suat Kılıç, Güreş federasyonu başkanının Hamza Yerlikaya olduğu ülkemizin müstesna ve idol güreşçisi Rıza Kayaalp ırkçılıktan altı ay ceza aldı. Yani FILA Rızanın Akdeniz Oyunları sırasında Türkiye'yi temsilen taşıdığı bayrağın direğini elinden alıp daha münasip bir yere yerleştirdi.Konuyla ilgili çeşitli açıklamalar şöyle;

Recep Tayyip Erdoğan : Eyy FILA sen nasıl ceza veriyorsun ?
Suat Kılıç : Ben şu anda futbol kulüplerini gezi olaylarıyla ilgili tehdit etmekle meşgulüm, konuya hakim değilim.
Hamza Yerlikaya : Rızayı yedirmeyiz.
Rıza Kayaalp : Ben ırkçı değilim. Benim zenci arkadaşlarım var. Çocukken arap bebekle oynardım.
İsmini vermek istemeyen bir güreş federasyonu yetkilisi :   http://inciswf.com/volkankonak.swf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder